Dieta pentru un abdomen plat

Dieta care te ajuta sa ai un abdomen plat promite o scadere in greutate de pana la 7 kg in 32 de zile. “Dieta pentru un abdomen de invidiat vorbeste atat despre nutritie, cat si despre atitudine.”, scrie autoarea cartii “Flat Belly Diet” pe coperta.

 

Cartea a fost scrisa de Liz Vaccariello impreuna cu Cynthia Sass, expert nutritionist, si a fost citita de milioane de americani care au vrut sa piarda cativa centimetrii din talie.

 

Planul Dietei pentru un abdomen plat  presupune consumarea a 1600 de calorii pe zi si incurajeaza consumul de alimente neprocesate/nerafinate cum ar fi: cereale integrale, fructe, legume, nuci, seminte, fasole, alimente sarace in proteine si carne rosie o data pe luna.

 

Potrivit autorilor cartii, ingredientul secret al dietei pentru un abdomen plat care topeste grasimea abdominala este adaugarea in meniul zilnic a grasimilor monosaturate, denumite MUFA. Acestea se gasesc in masline, avocado, nuci, seminte, ciocolata neagra, in si uleiurile de floarea soarelui si masline.

 

“Cercetatorii au demonstrat ca grasimile monosaturate MUFA aduc beneficii sanatatii si ca topesc grasimea, in special cea abdominala.”, explica coautoarea cartii, Cynthia Sass. Inainte de a incepe sa urmeze dieta, ei trebuie sa tina o cura in care sa reduca consumul de calorii la 1200-1400 pe zi. In perioada de inceput ei trebuie sa bea minim 2 litri de bautura denumita “sassy water”, apa cu un mix de condimente, ierburi, citrice si castravete. Aceasta dieta a fost testata pe 11 persoane care au declarat ca aceasta bautura reduce balonarea, consipatia si i-a ajutat sa devina mai activi.

 

Sportul in aceasta dieta este optional, insa cei care tin aceasta dieta sunt incurajati sa faca activitati fizice.

 

Ce ai voie sa mananci:

Indiferent daca esti vegetarian sau iubitor de carne, daca suferi de alergii sau de intoleranta la lactoza, planul acestei diete poate fi adaptat in functie de individ.

 

Planul nutritional include 4 mese care sa contina 400 de calorii fiecare, distanta dintre acestea fiind de 4 ore. La fiecare masa trebuie sa beti “sassy watter”.

 

Tipuri de meniu:

 

Meniu antibalonare

Micul dejun: o cana de orez, o cana de lapte degresat, ½ cana de ananas, ¼ ceasca de seminte de floarea sparelui

Pranz: 85 de grame de ton slab, 1 ceasca de morcovi, o bucatica de branza slaba

Cina: 85 de grame de piept de pui, 1 ceasca de ciuperci calite in ulei de masline (folositi o singura lingurita de ulei), ½ cana de orez brun

Gustare: ananas periuta (1 cana de lapte degresat, 115 grame de ananas si o lingurita de seminte de in)

2 litri de apa sassy

 

Meniu pentru abdomen plat

Mic dejun: fulgi de ovaz cu mere si mancare

Pranz: sunca pesto si sandwich cu branza pe cereale integrale, briosa englezeasca cu salata verde si rosii, 1 ceasca de struguri rosii

Cina: 85 de grame de friptura de somon la gratar cu 2 lingurite de migdale, o cana si jumatate de fasole verde

Gustare: ¼ cana de humus cu 2 linguri de nuci de pin si o cana de ardei rosu.

 

Cum functioneaza dieta pentru un abdomen plat:

Premisa dupa care se ghideaza aceasta dieta este ca daca consumim 1600 de calorii pe zi, bei “sassy water”,  servesti mesele o data la 4 ore si faci si sport (desi este optional) vei slabi si vei pierde grasimea abdominala.

 

Acest plan nutritional promoveaza un stil de viata sanatos, prin alimentatie sanatoasa, control al greutatii, reducerea stresului zilnic si incurajeaza activitatea fizica, pe parcursul celor 32 de zile ale dietei.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*