Dieta pentru o glicemie echilibrată

Dieta pentru o glicemie echilibrata este recomandata celor care au probleme cu glicemia. La baza acestui regim sta impactul pe care il au anumite substante menite sa echilibreze in mod sanatos glicemia.

 

Este important de stiut ca balansul complexului de carbohidrati cu proteine vegetale (ciuperci, soia, branza tufu, nuci etc.) si grasimi sanatoase sunt cele care ajuta organismul sa-si restabileasca zaharurile din sange si energia si care vor ajuta la pierderea in greutate.

 

Mancarea tip fast-food si carnea grasa procesata (prajita, fiarta, amestecata cu sosuri etc.) sunt interzise!

 

Dieta pentru o glicemie echilibrata trebuie urmata la indemnul medicului, doar dupa ce se va face un set de analize de sange.

 

Mai jos gasiti unul dintre planurile simple de dieta pentru o glicemie echilibrata:

 

Mic dejun

Oua fierte fara coaja in apa si branza de vaci.

Desert: o felie pepene rosu.

 

Pranz

Piept de curcan la cuptor cu salata de cruditati, ulei de masline extra virgin si paine din mix de cereale integrale.

 

Cina

Fileu de peste la gratar cu legume preparate la abur( morcov, fasole verde, praz, porumb, ceapa si fasole mexicana) sau orez brun fiert.

 

Gustarea de seara

Iaurt semidegresat in care vei pune zmeura.

 

Gustarea de seara tarziu

O mini pizza vegetariana cu blat subtire.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*