Home » Diete » Dieta pentru cresterea in greutate

Dieta pentru cresterea in greutate

Acesta nu este un plan de urmat zi de zi ci trebuie privit in ansamblu pentru a descoperi tipurile de mancare pe care ar trebui sa mananci daca vrei sa te ingrasi.
Consumul de alimente grase nu reprezinta cea mai buna modalitate de a creste in greutate deoarece nu vei adauga masa musculara, ba mai mult, ar putea aparea probleme de sanatate pe viitor cum ar fi hipertensiunea arteriala si colesterolul ridicat.

Nutritionistii sfatuiesc persoanele care vor sa ia in greutate sa aiba grija sa obtina caloriile suplimentare de care au nevoie intr-un mod sanatos. Nutritionistul Michael van Straten a conceput un shake special (un amestec) pentru cresterea in greutate care se bea in fiecare zi.

Cui se adreseaza dieta

Dieta se adreseaza persoanelor care doresc sa-si modeleze corpul dar si persoanelor care au suferit de o boala sau care efectueaza sedinte de chimioterapie si nu pot  manca intotdeauna o masa completa.

Urmarile dietei

Dieta nu este recomandata femeilor insarcinate.

In primul rand trebuie sa prepari si sa bei shake-ul special zilnic. Amestecul poate fi baut fie la micul dejun sau pastrat in frigider si savurat pe tot parcursul zilei.

Pentru pregatirea fiecarui amestec ai nevoie de:

  • 500 ml de lapte integral
  • 1 ou crud
  • 1 banana
  • 1 lingurita de melasa (sirop de culoarea caramelului provenit din sfecla de zahar sau din trestia de zahar), miere, tahini (este o pasta preparata din seminte de susan macinate), germeni de grau si praf de drojdie de bere
  • 4 caise uscate

Amestecati pur si simplu toate ingredientele intr-un blender sau cu un mixer. Nu uita sa-l pastrezi in frigider daca nu il bei imediat.

Scopul este sa mananci ceva cel puţin la fiecare doua ore, incepand cu un mic dejun consistent si terminand cu o gustare inainte de culcare.

Alte alimente ce trebuie consumate in cadrul dietei

Ceea ce nu trebuie sa faci este sa obtii calorii in plus decat ai nevoie din zahar, alimente bogate in grasimi cum ar fi biscuiti, dulciuri, ciocolata, smantana, unt si prajelile de la micul dejun. Acestea te vor face sa castigi in greutate, dar te pot expune si unui atac de cord, in acelasi timp.

Cele mai sanatoase calorii provin din glucide complexe cum ar fi painea integrala, ovaz, cartofi, paste din faina integrala, orez brun si fasole. Incercati sa va asigurati ca ele contribuie cu cel putin jumatate din aportul produselor alimentare intr-o zi.

Obtii calorii in plus de la banane, nuci (nesarate) si fructe uscate. Stafide, curmale, caise uscate sunt surse excelente de energie, vitamine si minerale. Acestea furnizeaza, de asemenea, cantitati insemnate de fibre. O alta sursa de calorii sanatoase sunt semintele. Consuma unt de arahide pe paine prajita in loc de Marmite si incercati tahini – o pasta obtinuta din susan zdrobit. Aceste creme tartinabile contin o multime de calorii dar si grasimi sanatoase.

Exercitiile in cadrul dietei

Poate parea surprinzator dar exercitiile fizice reprezinta unul dintre cele mai bune moduri de a castiga in greutate. Dar tipul de exercitiu pe care-l faci este extrem de important. Daca arzi mai multe calorii decat consumi intr-o zi, nu vei lua in greutate, asadar lasa deoparte deocamdata alergatul sau aerobicul.

In schimb, opteaza pentru body-building, care te va ajuta sa intorci aceste calorii suplimentare in muschi si pot modifica semnificativ forma corpului tau.
Acest lucru poate fi mai usor de realizat intr-o sala de gimnastica. Cele mai multe sali de gimnastica din zilele noastre ofera o lectie introductiva atunci cand va inscrieti si va ofera sansa sa optati un antrenor personal de fitness pentru a va consilia cu privire la greutatile care ar trebui ridicate si frecventa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*